Best gak time lapar ni burger Mc Donald - LEYPAK CORNER

LEYPAK CORNER

Refleksi kehidupan semasa

Facebook Follow

Post Top Ad

-->

Best gak time lapar ni burger Mc Donald

Share This
Tengok gambar kat bawah ni, terasa sedapnya kalau dapat burger Mc Donald berserta air Pepsi.. Ni sebenarnya mainan sebab beli Happy Meal untuk anak aku. Sorang je beli so yang ke dua pun nak gak la. So terpaksalah tambah RM3 untuk dapatkan mainan yang sama.

Dah lepas seminggu mainan ni entah ke mana perginya. Biasa la kalau budak-budak ni.


Photobucket
Add caption

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

Pages